Thursday, January 3, 2008




لست انا من تصرخ بها الايام

6 comments:

Anonymous said...

أنا بقى عمالة تصرخ ، وبسد ودانى دايما

رشا

أحمد حربية said...

صدقتي

أحمد حربية said...
This comment has been removed by the author.
تايه في وسط البلد said...

احسن مستوي الاستبياع!!ه
(شاكر فضلك علي زياراتك الكتيرة وتعليقاتك الاكتر عندي في المدونة وبقول لازم تريحي نفسك شوية!!)ه

Anonymous said...

ارجو بعض الصبر علي بعض ما يبدو انه تذاكي في كلامي......لكن اذا رسمنا خطا يمر بتدوين( بدون عنوان)ثم بتدوين (حالة كركبة)ثم اخيرا بهذا التدوين الاخير فمن رايي اننا سنجد خطا مستقيما يشير الي احتمال وحيدوهو ان اميرة لديها شئ ضاع منها قديما او عامل استقرار لم يكن موجود قديما او قل شئ ما اثر فيها لدرجة ان مجرد عملها في وسط صاخب مثل الصحافة او جريدة مثل الدستور او حتي خطبتها لم يستطع هذا كله ان يغنيها عن هذا الشئ ورايي ايضا ان مثل هذا التدوين الاخير لم يكن الا محاولة لاستجماع الارادة للتعبير العنيف عن الاستغناء وان كنت اشك في الفاعلية اذا لم تصارح اميرة نفسها بهذا الشئ وتحاول حسم موقفها والذي اعتقد انه شئ ممكن جدا ويأتي بنتائج مدهشة

اسف لطول التعليق لكن اعتقد ان
المدونة تستحق وانا لا اطلب من اميرة في ردها علي سوى ان تقول :صح كلامك او غلط فقط ...وبالتوفيق

amiragad said...

رشا: الهروب احيانا بيبقي الحل

احمد حربية :دايما

تايه في وسط البلد: والله ان عندي مشكلة في الكمبيوتر بتاعي و عشان كده باكتب بوستاتي بالعافية من الجرنال و علي فكرة انا بدخل مدونتك و حاولت مرة اعلق علي مدونه عذوبية بس معرفتش عماما انا كنت عاوزة اقول لاتبحث عن شئ تجده صدقني

احمد:مش عارفة اقولك ايوة -اولا لاني فعلا مش عارفة الرد علي سؤالك ادعيلي اعرف و اوعدك اول لما الغوص جوايا و اعرف هاقولك اتفقنا؟؟