Saturday, January 26, 2008

بنفسج ونيل و سحلب و شيكولاته



اشتريت لي ورد ( البنفسج اللي انا بحبه ) ووقدمتهولي و قلتلي ماتزعليش يا أ


اميرة و اتمشيت معايا علي كوبري


قصر النيل في البرد و عديت علي الاوبرا و عزمتني علي السحلب ال بجد في الكافتيريا اللي عند قصر الثقافة و


بالرغم من اني كنت مصره اني مااتضايقش و اصالحني الا اني اتعصبت لما لقيت السحلب غلي و بقي ب 6 جنية و



بعدين هديتني و و كملت مش من الاوبرا لكوبريس الجلاء و من كوبر الجلاء دخلت شارع النيل اللي ورا شيراتون


القاهرة و منه علي كوبر الجامعة و بعدين دخلت شارع المنيل و عزمتني علي ايس كريم من عند لارين و كملت



مشي لقيتني عند كوبري عباس اتمشيت معايا لاخره فبقيت في الجيرزة فركبت هرم و روحت شربت لبن بكاكاو و



كلت شيكولاته و نمت و صحيت لقيتني سعيده و مش زعلانه من اي حد و مسامحه كل الناس اللي ضايقتني

6 comments:

السلحفاة تطير said...

انتى زعلانه ليه .. هو انتى دفعتى حاجه من جيبك .. صحيح اقتصاد

اميرة هشام said...

ربنا يسعدك يارب دايما ياميرو

Anonymous said...

للاسف مدونتك تضج بالوحدة القاتلة .. مع ان المفروض انك تكوني اسعد من ذلك ..................لماذا؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!1

تايه في وسط البلد said...

ليتك لم تكتبي هذا

amiragad said...

السلحفاه تطير :ايوة يا استاذ محمد والله الفلوس من جيبي و انت عارف يوم15 في الشهر الحياة بتبقي عامله ازاي لازم تحرجني يعني؟؟؟؟؟

اميرة هشام و لك نفس ما تتمنينه لي

تايه في وسط البلد :::ليه كده؟؟ انت كده خوفتني علي نفسي ياريت توضح انت علقت هذا التعليق ليه انا بجد مهتم اعرف رايك انت بالخصوص

إبـراهيم ... said...

طب الحمد لله ، يعني دلوقتي كله تمام يا أميرة هانم ..................فينك يا بنتي ، مفيش قمر ولا شمس بتغيب 4 شهور ف السنة ؟؟؟

تحيااااااااتي