Thursday, July 19, 2007

هاتكلم

اخيرا استجاب لي وحيد –اللي اسمه اصلا ا حمد – و عمل لي مدونة بعد ان نصحني صديق تاني اسمه احمد بردة بأن اعمل مدونه لادخل كل يوم الصبح ادون عليها و احكي مشاعري تجاة اي شئ و اي شخص و اي حدث
لذا قررت ان عمل مدونة لابتعد فيها عن السياسة التي انهكتني و الاقتصاد الذي جعلني اعمل دراسة جدوي لعدد الساعات التي سأنامها و اقوم باعادة هيكلة الوجبة الوحيدة التي اتناولها يوميا –باعتبار اني باعمل رجيم لان وني 54 كجم – بل و جعلني كذلك اقوم بحساب معدل التضخم المتوقع ان ينتج عن خروجة كويسة مع خطيبي –محمد- ده لاني محررة اقتصادية-سادون بعيدا عن كل الاشياء التي ترهق روحي التي تمنيت ان تكون لملاك
اما عن سبب تسميتي للمدونة ورقة شجر فده هاكتبة في التدوينة القادمة و حاجات كتير كمان.

8 comments:

أحمد حربية said...

هههههههههه ... يا نهار أسود ، بقالي ربع ساعة مش عارف أعلق أقول ايه .
أقول (بكل تواضع) اني فرحان لأنك دخلتي العالم الإفتراضي علي يدي الكريمة؟!! ولا أقول إنه كان شيء لطيف منك إني أكون أول اسم يكتب في مدونتك؟؟
وممكن أقول كمان إني فرحان لأني أول واحد يعلق علي مدونتك ؟، ولا تفتكري المفروض أبطل رخامة واتكلم في صلب البوست وخلاص؟ ، انا شايف كده برضه بس خليها المرة الجاية بقي علشان أنا كده طولت قوي..

أحمد

Anonymous said...

انا اسمي هاني الاعصر
يا بختك يا اميرة
اصلي انا مش بعرف اتعامل مع المدونات
انا هحكي قصة بسيطة
انا عملت مدونة وسميتها محطة مصر
المهم انها كانت كويسة لمدة يومين
بعد كدة ماعرفتش ادخلها تاني
ونسيت الباص وورد
بالزمة مش خيبة

Anonymous said...

السلام عليكم
نا اسمي ...! مش مهم مش مهم المهم هو انك تستفاد من المدونة و باذن الله تفيدي ... حتي لو بضحكة تخلينا نشركك فيها و مبرووووك و مبارك علينا و تبقى مدونة الخير علينا ...........!

Anonymous said...

الف الف ميروك يا أستاذة اميرة دخولك عالم التدوين وعقبال كدة ما تتعلمى ازاى تفتحى الماسنجر قولو امين

FadFadA said...

مبروك لك و لكل المدوينين هذه الاضافة
و بالمناسبة نشكر أحمد حربية على جهده لاقناعك بالتدوين
في انتظار التدوينات
محمد

Anonymous said...

bnmmjdgjfjfgjh

Anonymous said...

مبروك ياحياة محمد وعقبالي ................ نور

مواطن زهقان said...

بجد ال مبروك
انتى نورتى عالم التدوين والله
وياريت اتشرف بزيارتك مبقا مدونتى